Mitt nya liv.... eller en förlängning av det gamla? del 1

Okej vart börjar man egentligen..?

Motion för mig är inget som finns på denna världskarta.. har aldrig funnits men kommer nu att börja bilda en liten ögrupp någonstans i min hjärna....

Allt började med att min husläkare sådde ett frö som började gro i min skalle,  eller egntligen så har jag väl testad alla dieter som finns och fått resultat men vem faan orkar gå på diet hela livet och inte få äta sig mätt när man vill.....!!!hm kanske skulle göra en magoperation...? hm jag? hm..funderar kanske bra för mig, knäna, kroppen.... *funderade* har haft turen att inte drabbas av diabetes, högt blodtryck eller kolesterol och allt sånt som hör till övervikten.

Min husläkare är världens bästa människa och stöttar i alla väder... hon bad mig fundera och göra research då jag tvekat pga av operationer i min närhet som inte fungerat, å andra sidan så har operationer fungerat jättebra för andra i min närhet.

Jag bestämde mig för att söka iaf och skickade de papper som behövdes.... Nu började det som kändes som den EVIGA väntan.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0