Del 5

Okej.. nu är vi alltså på den 19 juli 2010.... Mitt liv kommer bestå av nutrilettpulver 7ggr/dag samt ca 2,5 liten vatten/dag i 14 dagar....

Utöver det ska man fungera normalt och INTE fuska..... lätt som en plätt!! NOT!!

Åt en "sista" middag kvällen innan och var jättenöjd... men kom på på måndagen att jag ville ha spagetti och köttfärssås... bara MÅSTE!! Så jag åt faktist det.. då jag redan hade gått ner ca 16 kilo sen inskrivningen så tyckte jag mig förtjäna det.... och jag njöt av varje endaste liten tugga...

Ok tillbaka till verkligheten igen då.. ha ha ha ha

Dagarna flöt på precis som dom skulle kände inte direkt hunger men var sugen på massa gott.... som man självklart inte fick äta.. men så är det juhe alltid... Fick iaf dricka latte.. så då kunde man juhe fika bland folk utan och bli nerstirrad.... faaaan dricker den där tjockisen nutrilett och tror hon ska blöi smal eller... TJI FICK DOM!!!!!

planerat var att jag den 24 juli skulle sitta barnvakt åt lilla Liam... kvällen innan ringer Karin´s syster och säger att det är illa med Karin... PANIK!!!! slänger oss i bilen och åker till Södersjukhuset.... Det var inte roligt... men jag hann ta farväl av Karin som somnade in Under lördagsmorgonen och nu finns med sin Erland I himlen....

Det var liksom inte vad man behövde inför en operation där fokus låg på mig själv och se till att må så bra jag bara kunde... Men vad gör man? tar hjälp av nära och kära och tar sig igenom det man måste och fokuserar på det man måste.

Fredagen innan operation så vaknar jag med HALSONT!!!!! MMMMMM PRECIS HALSONT!!!! får panik å slänger mig till närmaste närakut och hör halsprov.... mrd inställningen att allt kommer bli inställt!!! FAAAAN!

Träffar en läkare som säger att det är en bonna förkylning och halsprovet visar inget... puuuuuuuuuuh det kä'nns bra.... proppar i mig Bafucin och längtar till Måndagen... med fjärilar i magen...

Vaknar på Lördagen med ÄNNU MER ONT!!! och beger mig iväg till nästa läkare för att få ett andra utlåtande...

Denna gång inget på halsprovet men då det är en virusinfektion säger läkaren att det inte kommer bli op på måndagen och hela min fasad rämnar.... va faaaaaan jag har väntat och kämpat så länge å så blir det inget..!!!!!!

Ringer sjukhuset för att kolla med dom... men dom håller med.. ingen inskrivning på söndagen å ingen op på måndagen... det är bara att avvakta samtal från op.planeringen när det kan bli igen.... SUCK!!!

Kommentarer
Postat av: Monica

Hej du glade!!

Jag är så imponerad av dig, bra kämpat...go girl!!



Love you.



See you<3<3!!

2010-08-19 @ 20:41:50
URL: http://mammafraninlast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0