Del 4...

Oki.. inbokad för ettt 2,5 timmars möte med dietisten... spännande! man fick veta lite mer om kosten och näringsinformation... träffade även 2 st patienter som precis blivit inskrivna och väntade på op... Jag hade kommit längst och det framkomm lite bittra miner när de förstod hur långt jag kommit.. men det kändes bara finfint... någon är avis på mig!! lilla jag.. eller ja ja ja stora jag!? men ändå....

Gick även och vägde mig för att se om jag nått målvikten!! Själkvklart!!! (ego)

så den 1 juli 2010 vär det ett faktum att jag nu endast väntade på ett op datum...  sen kom det ...brevet,brevet,brevet.....

"Du har fått tid för op den 2 aug 2010" ojojoj vad magen vred sig och alla fjädrilar hoppade runt i hela kroppen!!

flytkost bestående av nutrilettshake 7 ggr per dag from den 19/7 tom op datum.... nu så nu är jag verkligen på G!!


Kommentarer
Postat av: therese

Nu har jag länkat dig ifrån min sida :-)

kram

2010-08-11 @ 17:55:10
Postat av: Mona Paaso

Kul åsa att du börjar blogga,lycka till med det.Du har säkert en hel del i ditt dagliga liv som du vill berätta om.

Kram/Mona

2010-08-11 @ 19:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0