Del 3

Nu började en ny fas i mitt liv.....

Efter att ha varit beroende av socker i heeeeeela mitt liv, alltid bullar,kakor,godis och läsk så slutade jag direkt med allt sådant och åt bara det på lördagar och om det var kalas/fest.. men då självklart i måttliga mängder... ersatte alla måltider utom middag med nutrilett-shake och åt enligt tallriksmodellen och mycket grönsaker...

Promenader runt Österskär eller där jag var... samt stavgång runt... oki ramla nu inte av stolen men ja jag motionerade... vilken grej alltså!!! hade mina gympalärare sett mig hade dom jublat!!!

Jag insåg att det hjälpte och det kändes faktist bra i kropp och själ... stavgången var tillochmed KUL!! Kändes som om man bara flög fram....

Nu ska vi inte glömma då att jag i vintras fick en spricka i knät och blev gipsad och satt i skena i typ huuuundra eller nästan iaf i typ 10 veckor och inte fick stödja det minsta på benet.. det var ett nedslag och jag grämde mig massor över det... (då hade jag inte ens blivit kallad).

Mitt i allt detta blev K mycket sämre och åkte in på sjukhus titt som tätt, inte nog med det... mamma fick för sig att åka in ett par gånger oxå... men men hon behövde väl semester?! ha ha ha ha

Men jag kämpade på med stöd och hjälp... och en massa jä**** anamma... vågen pekade neråt och målvikten nåddes i början på juli....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0