Del 2

Helt plötsligt och oväntat damp brevet ner....... i mitten på Februari...

"Tid har reserverats för dig på obesitasmottagningen, Norrtälje Sjukhus Torsdag 18 mars kl 13.00"

Wow ojojoj nu är det äntligen på g......  funderingar och förväntan, oro och spänning...  Ska jag verkligen göra detta? kanske bli "normal" eller vad det nu heter.. finns väl egentligen ingen som e normal men enligt proffstyckare osv osv så finns det juhe massa ideal om hur man ska se ut och inte... jag är juhe inte en av dom som passade in i mallarna.... men men...

Jag har juhe sett hur bra det gick för min vän M, och han har peppat mig massor och stöttat.... nu ska jag inte glömma bort ALLA som har hjälpt stöttat och peppat.... ni är helt UNDERBARA!!!

OK tillbaka till fortsättningen..... 

Första mötet i Norrtälje var lyckat, togs emot med öppna armar och alla vå jättetrevliga.. träffade läkaren, sköterskorosv... vägdes, mättes och blev inskriven... Första målet var att gå ner 12 kg innan det var tanke på op... oki 12 kg... jag kände att det var en oki målvikt!!  och inte svår att nå... åkte hem med massa mod och övertygelse och positivt inställd till allt.... NU SKA JAG GE JÄRNET!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0